לכל יחיד בקבוצה ישנה דעה משלו כיצד אמור להיראות יום הכיף ומה אמור להיות תוכנו.

לקבוצות שרוצות לחוות יום כיף שונה עם איכויות אחרות, שישלב בין טיול וחוויה מפנקת, יש אלטרנטיבה.



ניתן לשלב טיולים בצפון עם מגוון של אפשרויות לפעילות נוספת, ייחודית. פעילות המשלבת בין גוף ונפש, משהו אחר ומיוחד.
איזור הכינרת הוא איזור קלאסי לטיול משולב מסוג שכזה. השילוב בין מים ליבשה ומגוון האטרקציות הסובבים את האזור, מאפשר קשת רחבה של אפשרויות לשלב בין הטיול לחוויית הפינוק של גוף ונפש. איזור טבריה בפרט הינו איזור נפלא ליום כיף קבוצתי, היות והעיר עצמה מציעה מקומות רבים לבילוי, כך שכל אחד יכול לבחור את המתאים לו ביותר. בכלל, ימי גיבוש הן דרך נפלאה להפסיק לרגע את שטף המטלות 


הצימרים בטבריה ממוקמים אל מול נוף הכינרת המרהיב, דבר התורם לחוויית הפינוק והשלווה. 
יום כיף קבוצתי יכול להתחיל במסלול טיול רגוע באזור הכינרת, היכן שהמים נותנים נופך מיוחד לחוויית הטיול הרגלי, או לחילופין בטיול ג'יפים שימריץ את האדרנלין. עוד אפשרות שיכולה לקסום היא טיול סוסים רגוע או טיול אופניים מאתגר. לקבוצות הרפתקניות במיוחד שאוהבות אתגרים, ניתן לעשות ניווט שטח עצמאי, דבר שיוביל לחוויית הגיבוש ושיתוף הפעולה.

אנחנו מתגאים מאוד בסדנאות בישול בצפון שלנו כדרך לעצור ולהיפגש בדרך קצת שונה

לאחר הטיולים או כל הרפתקה אחרת שהקבוצה בחרה, כדאי להתפנק באחת מחוויות ההירגעות ההוליסטיות המצויות בשפע באזור זה. אם זה בטיפולי ספא למיניהם, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שבדי, שיאצו, רפלקסולוגיה אפילו יוגה אל מול חופי הכינרת.
קבצה שבוחרת ביום כיף מסוג שכזה, המשלב חוויית הירגעות הוליסטית כמו גם חוויית טיול או פעולה כזו או אחרת, צפויה ליהנות מחוויה מקורית, אשר תתרום לקשרים בין חברי הקבוצה, תעמיק את תחושת הביחד ותיצור תשתית של זהות משותפת.

> חזרה לאינדקס - מאמרי רווחה

הפקת יום גיבוש

 

 

פייסבוק  אינסטגרם   טריפאדוויזר   יוטיוב   ביקורות גוגל   וואטצאפ      

 

יום הולדת 50-60-70

 

 

top